עורך דין אינו איש מקצוע רגיל, אלא כזה אשר מוכר קניין רוחני מצד אחד, שמטרתו לסייע משפטית ללקוח ברמה החומרית מצד שני. על כן, בניית אתר אינטרנט לעורך דין צריכה להיות מעוצבת כך שתדבר על 2 הנדבכים. מחד, היא תציג את עורך הדין כאיש רוח ומאידך כאיש מפולפל וחכם אשר מסוגל להנחיל הצלחות משפטיות ללקוחותיו. באשר לתכני האתר, הם צריכים להתבסס בדיוק על רוח זו, ולהציג עורך דין שבקיא בחוק ובתקנות השעה של מדינת ישראל, אך גם מסתמך על חוות דעת מקצועיות. בהצגת בעלי התפקידים באתר כמובן שיש צורך להראות מי הם המומחים המשפטיים השונים עמם מתייעץ עורך הדין בגיבוש חוות דעתו. הם חלק אינטגרלי מהמשרד, כאמור.
עמוד מכירה המציג מי הוא עורך הדין, מי הם עורכי הדין האחרים במשרד, את מי הם מייצגים, באלו נושאים הם לוקחים חלק בדיונים, ומי הם המומחים המשפטיים עמם הם מטקסים עצה בנושאי רפואה, תאונות עבודה, דין אזרחי, ליטיגציה מסחרית, תחבורה ותעבורה וכד'.
בדרך כלל יוצגו בו הפרטים של עורך הדין הראשי של המשרד או זה המהווה את השותף העיקרי בו. עובדי ושותפי המשנה יוצגו בעמודים נפרדים באמצעות קישורים, או באותו עמוד באמצעות קישור מסוג TARGET: זה אומר שכולם מוצגים באותו עמוד, אבל אם תהיו מעוניינים לגשת מהפסקה של העורך דין הראשון לפסקה של העורך דין השלישי – תוכלו ללחוץ על קישור מתאים שיוריד אתכם בדיוק לנקודה בעמוד הארוך.
בעמוד המאמרים תוכלו למצוא מאמרים בנושאי משפט, שחלקם מאמרים כלליים, ממעוף הציפור, המדברים על קווים כלליים לבחירת עורך דין, ועד מאמרים הסורקים ברזולוציות גדולות יותר מה צריך להיות טיבו של עורך דין מסוים. מה צריך לדעת עורך דין תעבורה, עם אלו מומחים צריך להתייעץ עו"ד לרשלנות רפואית וכד'. המאמרים צריכים להיות קידומיים, להסתמך על מילת מפתח מתאימה, ובכך לשמש כלי לקידום האתר באמצעות האליטרציה של הופעת מילה זו או ביטוי זה. כמובן שצוות קידום האתרים בחברת בניית אתר אינטרנט לעורך דין ינחה את כותביו לגבי מילות המפתח הרלוונטיות.