קופירייטינג לאתרי אינטרנט הוא מומחיות בפני עצמה. הטקסטים של ווב-גייד לאתרים מבוססים על שלושה יסודות: רמה גבוהה של יכולת התנסחות, הבנה מעמיקה בתהליכי שיווק ופרסום והיכרות יסודית עם הטכניקות לשתילת מילות מפתח רלבנטיות למנועי חיפוש. התוצאה: אתרים מעוררי עניין, המשלבים בין כל רמות הטקסט – החל מכותרות אטרקטיביות, דרך קטעים קצרים ותמציתיים להשגת חשיפה מיידית, ועד לטקסטים מפורטים הכתובים בצורה אמינה ומדוייקת.
כל אלו מבטיחים לך אתר בעל חשיפה גבוהה ושילוב נכון של מסרים, להשגת תוצאות מקסימליות.
בעוד שכולנו מכירים את התפקיד בשמו הלועזי, השם העברי של הקופירייטינג הוא "רעיונאי" – וכשמו כן הוא. הקופירייטינג הוא המוח והראש היצירתי מאחורי מוצרים פרסומיים שונים. במשרדי הפרסום השונים, בעת שישנו איש מקצוע שאמון על הפאן הויזואלי בכל הקשור לפרסום מוצר, הרי שהקופירייטר הוא האחראי על הפאן המילולי כאשר תפקידו להיות מפוקס וממוקד בפרסום המוצר. על הקופירייטר להיות ענייני ותכליתי ולהעביר את המסר הפרסומי במינימום מילים ומקסימום השפעה. מדובר על אנשים יצירתיים שעבורם גם השמיים אינם הגבול, כאלו שיודעים ליצור את הסלוגן המנצח, את משפטי המחץ ואת הפרסומת הממכרת הבאה.
אחת הדרכים לפרסם מוצר, חברה או רעיון היא דרך פרסום אורגני. כולנו יודעים שכיום הדרך היעילה ביותר לפרסם היא ברחבי הרשת, שכן ישנה יכולת לפרסם בצורה ממוקדת ורוחבית, דבר שלא מתאפשר בפלטפורמות פרסומיות אחרות. אחת הדרכים השכיחות והיעילות לפרסום היא דרך תוכן. אתר מסוים אשר מעוניין למכור מוצר מסוים מפרסם באתר הבית שלו תכנים ומאמרים שונים אודות המוצר וכך חושף את הקונה הפוטנציאלי לפרטים שונים אודות העולם ממנו בא המוצר והמוצר עצמו. בצורה כזו אפשר לקדם את המוצר המדובר ולחשוף אותו לקהל רחב יותר.
כיום ישנם המון כותבים שעושים את העבודה הזאת על מנת לסייע לקידום מוצרים שונים, אך כמו בכל ענף ישנם כאלו שעושים את עבודתם ומקדמים את לקוחותיהם וכאלו שעושים זאת בצורה פחות מקצועית שלבסוף מתגלה כפחות יעילה. כותב מקצועי הינו כותב אשר מעניק לקורא האובייקטיבי ערך מוסף בתוכן שהוא כותב, חושף אותו לעובדות שלא תמיד צפות ובעיקר מעשיר את הידע שלו אודות הנושא שהוא חיפש במנוע החיפוש ולבסוף נחשף אליו.