מערכת ניהול משאבי אנוש - ERM
כללי
כמנהל/ת משאבי אנוש, נדרש ממך לזהות מגמות, לאתר נקודות חלשות בארגון ולהציע פתרונות. תוכנת ERM האינטרנטית, תייעל את עבודתך.
מערכת ERM לניהול עובדים מבית התוכנה עוקץ מערכות, מסייעת לעבודת מנהל משאבי האנוש בחברה, החל מייעול תהליכי גיוס עובדים, ריאיון וקבלה לעבודה, דרך ניהול תהליכים פנימיים בארגון, בהם: הכשרה והדרכות, מצבת כ"א, קידום עובד, רווחה וטיפול בפרט וכלה בתהליך סיום העסקת עובד.
תוכנת ERM מאפשרת למנהל משאבי אנוש, לקבל נתונים באופן מדיד, ומסייעת בכך לתהליך קבלת החלטות.
ניהול מבנה ארגוני:
תקן מול מצבת, היררכיה, ניהול משרות, הגדרת סמכויות.
גיוס עובדים:
התראה על צורך בעובד, פרסום משרות באמצעים מגוונים, קליטה אוטומטית של קו"ח ממגוון מקורות (דף אינטרנט יעודי, דוא"ל, ספריית קבצים חיצונית ועוד), יצירת מאגר מועמדים, בניית תיק מועמד, ניהול תהליכי מיון, הצלבת נתוני המועמדים מול דרישות התפקיד וסינון המועמדים המתאימים ביותר לדרישות הארגון.
כרטיס עובד:
פרטים אישיים של העובד, השכלה, כישורים והכשרה.
אחסון מסמכים סרוקים, כגון: קורות חיים, תעודות הסמכה, אישור מחלה וכו.
הסכם העסקה:
הסכמי עבודה, שכר, תנאים סוציאלים, הטבות, הסעות, רכב צמוד, גמל ופנסיה, הסכמי נוכחות והיעדרות, סמכויות.
תיעוד מסמכים סרוקים בנושא אישור העלאת שכר או תנאים אחרים שאושרו.
קידום:
עדכון תהליכי בקשה מצד עובד או מנהל, התייחסות להמלצות, תיעוד שיחות תקופתיות עם מנהלים, משמעת והתנהגות, הערכת עובדים תקופתית. יצירת קשר בין הערכת עובדים לקידום ולתגמול ותהליכי שימוע.
הדרכה:
ניהול תהליכי הדרכה והכשרה של עובדים.
רווחה:
טיפול בנושאים שוטפים כגון: שי לחג, מתנות יום הולדת, ימי גיבוש וכו.