מערכת ניהול תיק עובד
בכל הקמת עובד במערכת מנוהל תיק אישי המכיל את פרטיו האישיים (שם, מספר זהות, כתובת, חשבון בנק וכיו"ב), פרטי בן/בת זוג, בני משפחה, תקופות העסקה, ותק, דירוג דרגה, משרות ומשרות היסטוריות, הפסקות עבודה, השכלה, שליטה בשפות, מקצועות, קורסים, שירות צבאי, רכב, הערכות, ממליצים, מכתבים, מסמכים.
עוד מציעה מלם שכר:
- ארכיון אלקטרוני לניהול תיק מסמכים ממוחשב
- אירועים מיוחדים והתאמה לדרישת הלקוח
- ניהול משימות והתראות
- תמיכה בניהול מבנה ארגוני
התקשר עכשיו 072-2221605 לקבלת ייעוץ מקצועי והצעה