תיק עובד באינטרנט הינו פורטל אינטרנטי מתקדם, נוח וידידותי אשר באמצעותו מקבלים עובדי הארגון נגישות מלאה למידע האישי והעדכני שלהם. מדובר במערכת ניהול תיק עובד אונליין.
באמצעות הפורטל ניתן לצפות בתלושי השכר, טפסי 106, נתוני נוכחות, יתרת חופשה ומחלה, פירוט הפקדות לקופות הגמל וההשתלמות ועוד.
הפורטל משמש גם ככלי ארגוני למילוי טפסים דיגיטליים, עדכון פרטים והגשת בקשות כגון: טפסי קליטה, דיווחי 101 דיגיטלי, בקשה להיעדרויות, יציאה להשתלמות וכדומה.
הפורטל הינו מאובטח במנגנוני אבטחת מידע מתקדמים לרבות הצפנת מידע, אימות ושחזור סיסמאות.