מרגע קליטת העובדים ועד פרישתם, מערכת מקאנו שומרת ומתעדת את פרטיהם האישיים, המסמכים וכל הסטוריית הנוכחות במערכת לניהול עובדים.
ניהול המסמכים מאפשר למנהלי משאבי אנוש ומנהלי מערכת לגשת בכל עת למסמכים, לעדכן פרטים אישיים, סטטוס עבודה, מעבר בין תפקידים, שינוי חוזה עבודה ועוד.
באופן זה, ניהול העובדים פשוט הרבה, הכל נגיש ומרוכז במקום אחד.
מערכת ניהול תיק עובד בתוך מערכת נוכחות בענן מאפשרת למנהלים להיות בשליטה מלאה על הפרטים והמסמכים הקשורים לכל אחד מהעובדים, שליפה מהירה של מידע לכל צורך, מכל מקום ובכל זמן.
חיבור ישיר עם מערכת הנוכחות מאפשר חיבור עם נתונים כמו איחורים, שעות נוספות, הסכמי עבודה, נסיעות, ביצוע משימות, דיווח מהשטח, אישורי מחלה והכל תחת מערכת אחת.