- ניהול מכלול תהליכי קליטה וגיוס בארגון במערכת אחת
- ניהול פעילות מול גורמי חוץ: חברות אבחון והשמה, מוסדות וארגונים שונים
- ניהול הסכמי עבודה
- מעקב נתונים אישיים של עובד: פרטי התקשרות, מצב משפחתי, השכלה, שיוך ארגוני, התראות ועוד
- הכשרות, קורסים והשתלמויות
- ניהול הערכות עובד תקופתיות, בקרת עמידה ביעדים
- רישום ומעקב אחר פוליסות ביטוח שונות
- רישום ותיעוד: היעדרויות, חופשה, מחלה, הדרכות, השתלמויות, משמעת
- מעקב בטיחות, תאונות
- תזכורות לפעילויות קבועות ואירועים כגון: חידוש רישוי, רענון השתלמות, אירועים משפחתיים ועוד
- מחולל דוחות גמיש ונוח להפקת דוחות מגוונים
- הרשאות ומידור לשמירת חיסיון המידע
- אינטגרציה למערכות שכר (אופציונלי)